Apple on julkaissut korjausohjelman koskien 2018 lokakuun ja 2019 elokuun välillä valmistettuja iPhone 6S ja 6S Plus puhelimia. Korjausohjelma koskee siis vain lokakuun 2018 jälkeen valmistettuja iPhone 6S ja 6S Plus puhelimia.
Korjausohjelma koskee laitteita, jotka eivät käynnisty lainkaan (no power). Minkäänlainen jumittelu, sammuilu, latausongelma tms ei oikeuta korjausohjelmaan osallistumiseen.
Mistä tahansa ostetun laitteen voi tuoda huoltoomme tarkistettavaksi ja huoltomme auttaa kaikkia asiakkaita ostopaikasta riippumatta. Mikäli valmistaja (Apple) ei korvaa huollon tai tarkistuksen kustannuksia, veloitamme asiakasta tehdystä vianetsintätyöstä. Diagnostiikkaveloituksemme on kiinteästi hinnoiteltu 49e ja asiakkaalta pyydetään aina hyväksyntä ennen kuin muita kustannuksia tulee.
Jos puhelin on muutoin vahingoittunut, esimerkiksi näyttö on säröillä, ei korjausohjelman mukaista huoltoa voida suorittaa ennen kuin muut ongelmat ovat korjatut.
Linkin takana lisää tietoa ja mahdollisuus tarkistaa iPhonen kuuluvuus korjausohjelmaan sarjanumeron perusteella.