Huoltoehdot

1. Jos laitteen vika ei kuulu takuun piiriin (esim. ohjelmistovika, putoaminen tai kosteusvaurio), veloitetaan diagnostiikkatyöstä hinnastomme mukainen maksu (49-98e).

2. Varmuuskopiointi on aina asiakkaan vastuulla. Varimport Oy ei vastaa huollon aikana kadonneista tiedoista. Lisäpalveluna on mahdollista tilata varmuuskopio huollon ajaksi. Varmuuskopiota ei voi tehdä laitteesta, joka ei käynnisty käyttöjärjestelmään.

3. Tietokoneen varmuuskopio tehdään tietosuojasyistä aina asiakkaan omistamalle medialle. Asiakas voi toimittaa tyhjän varmuuskopiomedian laitteen mukana tai hankkia uuden median huollon yhteydessä.

4. Tietojen palautus laitteesta, joka ei käynnisty käyttöjärjestelmään on myös mahdollista. Palvelu hinnoitellaan erikseen tapauskohtaisesti.

5. Korjauskelvoton laite voidaan palauttaa asiakkaalle purettuna. Tarjoamme maksuttoman kierrätyksen korjauskelvottomille laitteille.

6. Varaosien ja laitevaihtojen kohdalla viallinen osa tai laite palautuu aina valmistajalle. Tämä koskee takuuhuoltoja ja maksullisia huoltoja.

7. Varimport Oy säilyttää huollettua laitetta enintään kolme (3) kuukautta huollon valmistumisesta. Mikäli laitetta ei noudeta tämän ajan kuluessa, voidaan laite hävittää ilman erillistä ilmoitusta asiakkaalle. Säilytysaika alkaa siitä kun asiakkaalle on ilmoitettu korjauskustannukset tai kun asiakkaalle on ilmoitettu huollon valmistuneen.

8. Valtuutettu huoltoliike on valmistajan toimesta velvoitettu toimittamaan valmistajalle loppuasiakkaan nimen, osoitteen, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen valmistajan valtuuttamissa huoltotapahtumissa. Tietoa käytetään laadunvarmistukseen, seurantaan, tapahtuman varmentamiseen ja palautekyselyihin. Hyväksyn tietojen välittämisen.